Bos Nieuwerkerk terugblik op onze Burendag

Wat leuk dat jullie er waren! Maar liefst 250 buren, vrienden, relaties, familie-van-werknemers en vele anderen namen afgelopen zaterdag de moeite om ons mooie bedrijf te bekijken tijdens de Bos Nieuwerkerk Burendag. Wat een leuke vragen, wat een oprechte nieuwsgierigheid! We werden er soms gewoon een beetje verlegen van, van al die hartelijke mensen die zich vol interesse lieten rondleiden. Virtueel probeerden te lassen. Kennis maakten met al onze vreemde grote machines en natuurlijk Ernie, onze vertikale orbitaal lasmachine. Die onze film over de bouw van de hoogste schoorsteen bekeken, waar we trouwens nog steeds heel trots op zijn. En kinderen die hun schoorsteen van de toekomst knutselden, die ze vervolgens in een mooie bloembak mee naar huis mochten nemen. Het was een burendag zoals we hadden gehoopt dat-ie zou zijn! Heb je ‘m gemist? En heb je interesse in Bos Nieuwerkerk en Heat Matrix? We zoeken nog mensen! Kijk hier of bel / mail ons!

Voor iedereen die erbij was hier de foto’s om te bekijken en/of downloaden zodat je er thuis nog eens van kan genieten.