Eerste paal voor uitbreiding Bos Nieuwerkerk en Heat Matrix
Op 21 mei 2026 werd de eerste paal geslagen voor de uitbreiding van het pand van Bos Nieuwerkerk en Heat Matrix aan de Hoogeveenenweg.
Een bijzonder moment. Niet alleen omdat er na 36 jaar opnieuw een eerste paal werd geslagen, maar ook vanwege de mensen die dat deden. Waar destijds de tweede generatie van de familie Goedegebuure aan de basis stond van de bouw, stonden nu de eerste en vierde generatie samen op de bouwplaats: Ria Goedegebuure (84) en Eef Goedegebuure (10 maanden).
Samen met collega’s, familie en de partners die meebouwen aan deze uitbreiding stonden we stil bij een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van ons familiebedrijf.
Want ons bedrijf verandert voortdurend. En daarmee verandert ook de manier waarop we werken. Met deze uitbreiding creëren we extra ruimte om prettig samen te werken, elkaar te ontmoeten en verder te groeien. Daarnaast investeren we in de modernisering en verduurzaming van ons pand, nieuwe overlegruimtes en een speciale kleedruimte voor vrouwen in onze productie- en montageteams.
Die kleedruimte wordt vandaag nog niet gebruikt. Maar we hebben de ambitie om in de toekomst meer vrouwen te verwelkomen binnen onze technische teams. Daar hoort een werkomgeving bij die vanaf dag één voor iedereen is ingericht.
Deze verbouwing is onderdeel van ons programma Lekker Werken: zes routes die bijdragen aan werkplezier, gezondheid en onze toekomst. Daarmee investeren we niet alleen in gebouwen en techniek, maar vooral in de mensen die er iedere dag werken.