BN-FILMS

2024 BN HM compilatie

We blikken terug op de mooie en innovatieve projecten die we in 2023 hebben gerealiseerd als Bos Nieuwerkerk en HeatMatrix. In 2024 gaan we samen door met het verduurzamen van de industrie. Bekijk de video hoe we dat gedaan hebben en wat onze nieuwe plannen zijn.

Wij zijn Bos Nieuwerkerk

Een familiebedrijf waar wij al sinds 1973 werken met ons hoofd én ons hart. In deze video vertellen wij ons verhaal.

Een schoorsteen van 125 meter?

Wij realiseren het. In deze teaser zie je de eerste beelden van dit monsterlijk grote project.

Burendag 2023

Op 19 augustus 2023 openden wij onze deuren voor buren en familieleden om een kijkje te geven in de wereld van Bos Nieuwerkerk.

Viering BN 50 Jaar

Een jubileum vieren doe je natuurlijk niet alleen, maar samen met de vele relaties waar wij door de jaren heen mee hebben mogen samenwerken.