ONZE WAARDEN

Door de jaren heen hanteren wij de hiernavolgende motto’s. Anders gezegd: onze bedrijfscultuur die bij iedere Bos Nieuwerkerker in het DNA zit.

Zaken zijn zaken, maar zaken zijn vooral mensen
Een motto dat al zo lang als we bestaan ons het best typeert. Wij doen geen zaken ten koste van alles. De relatie is zo mogelijk nog belangrijker dan de zaak. Voor zowel onze opdrachtgevers, als ook voor onze partners en medewerkers geldt: de ‘mens’ is het uitgangspunt.

Afspraak is afspraak
Ook geen loze kreet, integendeel. In een eerder onderzoek stelden wij de vraag “Wat onderscheidt Bos Nieuwerkerk van anderen in de markt?”. Het antwoord van de meeste opdrachtgevers was: “Bos Nieuwerkerk houdt zich altijd aan de afspraken”. Een bevestiging van iets dat voor ons eigenlijk volkomen logisch is. Of noem het een tweede natuur.

Gaat niet, bestaat niet
Onze techneuten leven voor hun vak en ergens een oplossing voor zoeken is hun hobby. Of dat nu gaat om een andere manier van monteren of om, in verband een calamiteit bij de opdrachtgever, een project realiseren in de helft van de normale tijd: u kunt op ons rekenen.