Bos Nieuwerkerk neemt afscheid van “Schoorsteentechniek”

Op de drempel van het vijftigjarig bestaan is de tekst “schoorsteentechniek” van de gevel verdwenen bij Bos Nieuwerkerk. Er is plaats gemaakt voor HeatMatrix, het bedrijf dat vorig jaar juli door Bos Nieuwerkerk is overgenomen.

Vijftig jaar ondernemen betekent veel ervaring en expertise, maar om dat te behouden is het belangrijk om te blijven innoveren en goed te luisteren naar wat de markt vraagt. Ondernemen met oog op de toekomst dus, zowel voor Bos Nieuwerkerk zelf, als voor de klant. Want die vraagt duurzamere oplossingen van het productieproces.

Directeur Martine Goedegebuure: “Natuurlijk is schoorsteentechniek nog altijd een erg belangrijke tak van sport voor ons. Maar in deze tijd van verduurzaming is het van groot belang dat we ook daarin investeren. Met de overname van HeatMatrix kunnen we onze opdrachtgevers ontzorgen op het gebied van warmteterugwinning uit hun proces- en rookgassen. We verzorgen dus het complete traject, van advies op maat tot en met de installatie op locatie, met een duurzaam oog. Ik ben trots dat die samenwerking nu ook op onze gevel te zien is. “