Bos Nieuwerkerk viert 50e verjaardag

We zijn jarig! De productiehal is opgeruimd en gepoetst, de slingers hangen. Want Bos Nieuwerkerk bestaat 50 jaar, en dat gaan we vieren!

We starten vandaag, donderdag 11 mei, met een feestelijke besloten bijeenkomst voor onze relaties en klanten. Het thema is “50 tinten toekomst”. We mogen dan 50 jaar oud zijn en mooie jaren achter ons hebben liggen; we kijken ook graag vooruit. Met de overname van HeatMatrix vorig jaar zette Bos Nieuwerkerk een flinke stap in die toekomst, door de industrie duurzame oplossingen te kunnen bieden en totaalpakketten te leveren die de ecologische voetstap verkleinen. De toekomst ligt in 50 tinten BN-oranje aan onze voeten! En dat vieren we graag met onze relaties en klanten.

Weet je nog?

Op vrijdag 12 mei ontvangen we onze gepensioneerden met hun partners. Een dag van herinneringen ophalen “Weet je nog…?”. Omdat we nooit vergeten waar we vandaan komen! We verheugen ons op een warm weerzien na de vele positieve reacties op onze uitnodiging. De medewerkers van nu schuiven ook aan. Sommigen hebben nog met de gepensioneerden gewerkt en anderen zijn enorm nieuwsgierig wie de mensen zijn achter de verhalen die op vrijdagmiddag tijdens de borrel worden verteld. En ja, we zorgen ook voor de stroopwafels!

Trots

We zijn al 50 jaar iedere dag onverminderd trots op ons bedrijf. En die trots delen we graag. Daarom zal er een open dag worden georganiseerd voor iedereen die een kijkje bij ons aan de Hoogeveenenweg wil nemen. Houd onze socials en website in de gaten voor de datum. Dat geldt ook voor updates en terugblikken rondom ons jubileumjaar; we zijn ten slotte het hele jaar jarig.

Over trots gesproken: later in het jaar zijn de medewerkers en hun partners aan de beurt. Eind september zijn we even niet bereikbaar, want dan vertoeven we met elkaar elders voor een lang weekend plezier en gezelligheid. We kijken er enorm naar uit om met al onze harde werkers en hun partners te gaan genieten. Zonder hen geen Bos Nieuwerkerk!

Cadeau

Een jarige krijgt vaak cadeautjes. Deze jarige geeft ze graag. We steunen met Bos Nieuwerkerk een fantastisch goed doel: Collectief Kapitaal. Een donatie aan dit goede doel zou voor ons echt een cadeautje zijn. Op onze website hebben we een speciale pagina aangemaakt waar we uitleggen wat het inhoudt, en hier zie je waar je kunt doneren. Wij verzamelen alle giften en zullen deze als bedrijf verdubbelen.  Zodat we aan het eind van het jaar een mooi bedrag aan de stichting over kunnen maken. Alvast bedankt!